2016-09-27
 22:14:57

Antingen eller

Kan ju inte precis säga att detta har varit en jippidag.
Vet inte om det är nya medicinen, men jag blev riktigt ledsen på jobbet två gånger idag. Inget såg att jag grät för jag lyckades smita ut (ibland kan det vara bra att vara rökare). Tänker inte gå in på det mer. Är som sagt var inte säker på om det är jag som överreagerar, eller om det var dumma saker.
 
Just nu är Ronny inte så kry. Först hade han ont i ryggen, och nu vansinnig värk i magen. Jag skulle vilja ringa till sjukhuset, då jag är rädd att det är något med hjärtat. Men han vill inte.
Jag är orolig i alla fall.
 
Känns som jag håller på att tappa greppet alldeles. 
Ronny mår inte bra, Ghosty är inte ok, Lellen har börjat bli väldigt trött (han är ju dryga 11 år), mamma och Henry har tacklat av väldigt mycket, ekonomin är en katastrof och min hjärnspöken har bosatt sig ordentligt i mitt huvud. Alla dessa saker ligger utanför min förmåga att ändra på, så inte ens om jag tar av mig offerkoftan förändras det. Och ignorera detta och gå vidare som inget har hänt....är man mänsklig då? Jag tycker inte det, och ej heller att man är ett offer. Per Gessle sjunger "här kommer alla känslorna på en och samma gång". Min sång innehåller "här kommer alla rädslorna på en och samma gång". Inte ens godståget går på rätt tider. 
 
Avslutar med några bilder från Erikshjälpen, men inte ens dom känns roliga, då dagen på jobbet inte var speciellt trevlig. 
 
Och glöm inte;
En öppen hand kan ge och få
En knuten hand kan bara slå
 
Och ni som vill kommentera det här inlägget, gör det gärna här i bloggen om möjligt.


Carina
PUBLICERAT: 2016-09-28, 12:53:29 | URL: http://carsie.se

Tycker nog att du skall ringa till sjukupplysningen iallafall och höra vad det kan vara, det kan ju vara njursten, magsår osv. Inte bra gå och dra på det där, bättre kolla upp!

Svar: Har just skickat Ronny med ambulans....
Nattvandraren




Anonym
PUBLICERAT: 2016-09-29, 17:49:12

Men... vad är det som hänt? Kramar




Anonym
PUBLICERAT: 2016-09-29, 17:49:13

Men... vad är det som hänt? Kramar







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P