2022-03-29
 11:33:00

Efter ett års uppehåll

Det har väl hänt massor, men vi låter väl det vara och tar det som har hänt i närtid. Sitter vid fasta datorn för första gången på flera år, med undantag av något mail. Det är faktiskt ganska bökigt.
Vi har firat Balsabröllop (27 år). Det är inte klokt vad tiden går.
Fick jättefina blommor av gubben. I år hade jag inte glömt bröllopsdagen. Gubben fick ett snapsglas av mig. (Han som dricker alkohol, till skillnad från mig).
 
Så har jag ju fyllt 64 år. Alltså levt det mesta av livet nu.
Fick fina presenter av gubben.
Fick även ett akvarellblock och akvarellfärger av mina fina vänner på Twitter.
Har inte börjat måla ännu, men det kommer.
Har avverkat influensa. Den var grym. Jag var sjuk i 4 veckor. Jobbade 2 veckor och fick Covid. Det kändes som att snubbla på mållinjen. Väldigt sjuk då också. Har inte fått tillbaka smak eller lukt helt. Mycket irriterande. 
Tyvärr triggar det min sociala fobi. Känner att jag inte vill bli smittad av någonting framöver. Kommer hålla ordentliga avstånd nu.
Igår började jag också i en samtalsgrupp.
Min Traumabehandling tog ju slut i oktober, då min behandlare gick i pension. Sedan har jag stått i kö för ny kontakt. Och igår började detta.
Första gången i en grupp. Kändes lite svårt att prata. Men jag antar att det blir bättre.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P