2016-03-16
 12:56:00

Dagen efter

...alltså.
Födelsedagen firades på jobbet,
Jag hade gjort tårta som jag bjöd på.
 
I förskott av familjen hade jag fått present av familjen.
 
Samsung J5
Och bok.
 Samt pengar av mamma och Henry.
Och tulpaner av Ronny, samt en chokladkaka.
I postlådan låg detta kort, från våra fina tyskland/svenska grannar.
mms från syster Åsa,
Från Elsa...naturligtvis.
Och ett oväntat sms som gladde mig otroligt mycket.
Av fina Tessan med familj, fick jag denna som jag ska krypa ned och fortsätta läsa en stund nu, då stressen känns lite jobbig. Den nya medicinen har gjort underverk, men jag brottas fortfarande med svårigheter när jag blir riktigt glad eller ledsen.
Igår var allt positivt, men det blir jobbigt ändå. Konstigt stök det där med hjärnan.
Det är ju också ganska mycket runt omkring mig med utredningar hit och dit. Tar mycket energi, även om jag kan handskas ganska bra med det nu.
 
Drunknaqde nästan i födelsedagshälsningar på Fb, men jag har läst alla.
Och här kommer ett axplock av alla fina bilder jag fick.
 
Ronny är i Strömsund med jobbet idag, och jag ska vila bort lite stress.
Tack alla som tänkte på mig.
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P