2015-11-05
 22:50:09

Torsdag, när orken tog slut...

Det har varit varit kallt idag.
Dagen har varit ganska ordinär dag, till nu....
Har faktiskt inte gjort så mycket. Jag har nålat fickorna på Elsas jacka, det var ganska pillrigt. Men nu är det bara att sy, men jag orkade inte med det idag.
 
Har ringt några viktiga samtal, samt fyllt i en del papper. Det är riktigt jobbigt för mig.
Jag hade tänkt gå på mötet om Tängstahallen ikväll också, men både kropp och huvud sa ifrån. Och idag lyssnade jag på signalerna. Ska ju jobba imorgon och dessutom har jag stödsamtal på psyk.
Min läkare på psyk. säger att det är bra att jag engagerar mig, men det får inte bli för mycket.
Jag lider ju trots allt av utbrändhet, panikångest, agorafobi och depression.
Det kan jag tacka min "förra" arbetsplats för. Egentligen är det fortfarande min arbetsplats, men jag arbetstränar på Erikshjälpen genom fk och af. Där trivs jag.
Nog om detta.
 
Elsa har åkt till Sandviken idag. Dels fyller Joel år idag och så har dom ju spelningen till helgen.
(Elsa Undins foto)
 
Min syster har blivit farmor också, första barnbarnet.
En stor krabat, som ska heta Jamie.
Så ett stort grattis till alla. Eftersom det inte är min bilder och jag heller inte frågat om tillstånd att lägga ut dem, så nöjer vi oss så här. Kan i alla fall säga att han är jätte söt.
 
Avslutar med mina bilder i fotoutmaningen.
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild5 #hobby #odla #hemodlat
frundin#fotomaningnovember2015 #millahsutmaning #bild5 #hobby #hantverk #eget #mönster #stickat #mössa #dobermann
 
Nu är det väl bara att försöka sova. Det har varit besvärligt länge nu.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P