2015-01-14
 22:05:01

Insnöad onsdag

Nu har det gått 2 dagar, som jag i stort sett har haft fullt upp med att bara finnas till. Har inte orkat ett dyft.
Jag som skulle göra så mycket den här veckan, men efter läkarbesöket har jag varit helt väck. Har en ihärdig förkylningspartner också, som hängt sig fast sedan 2 veckor före jul. Vet inte om det är influensan eller bara en uppgradering av immunförsvaret?
Så här så det i alla fall ut igår.
Ghosty, från köksfönstret.
Mer snö kom det under kvällen och natten.
Och det var inte mindre imorse.
Har inte fotograferat idag, annat än middagen. Våra underbara tyska grannar har hämtat upp hundarna för promenad flera gånger idag, så jag har bara varit ute med hundarna en gång idag.
 
Hoppas att jag hittar orken imorgon. Det skulle vara skönt att slippa julgardinerna nu.
Ha en fin kväll.


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2015-01-15, 16:06:36 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Oj, vad mycket snö ni har där uppe i norr. Här har vi bara fått så det knappt täcker marken och som mest har det fått ligga några dagar innan det töar bort, om och om igen. Nu är jag ju ingen snöälskare, men hellre snö än detta ständiga slaskande och regnande- :mad:
Jag har inte heller så mycket energi och får inte mycket mer gjort än det absolut nödvändigaste, utan någon egentlig orsak. Jag skyller allt på årstiden... ;-)
Hoppas din energi återvänder till dig snart.
Bamsekramis! <3

Svar: Det börjar komma så smått, och det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot att börja arbetspröva.Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P