2014-03-23
 15:22:02

Söndag så där i allmänhet då

Igår var vi och firade Alexis som fyllde 3 år.
Vilken liten solsråle.

Morfar; "Du är en riktig luring du"
Alexis; "Ja, det är jag verkligen"
Annars har det varit en lugn helg, med promenader och så.
Jag tror att höjningen av medicinen också börjar att verka.
Känns lite bättre nu tycker jag.
Här kommer en liten fotokavalkad från helgen.
 Blå, blå himmel.
Grön, grön mossa
Fina Gossan
Springa fort
Springa fort
Her we go again
Spanare
 


Rebekah
PUBLICERAT: 2014-03-23, 16:14:29 | URL: http://colderweather.me

Hej Anna-Lena,
Ser fint ut. Vad vad det för medicin de hade höjt? I vilket fall, skönt att det verkar fungera.

Jag har också en blogg, men den är på engelska. Dessutom är den aldrig personlig, för jag känner inte de som läser.

Kramisar!

Svar: Kul att du hittade hit. Det är min antidepressiva medicin dom höjt. Efter den långa resan med panikångest och utbrändhet har mitt liv varit som en bergochdalbana. Jag skriver mest för att jag mår bättre av det. Lämnar ju inte ut allt för känsliga detaljer, då jag har "storebror" som bevakar mig. Ha en fin dag. Här skiner solen, så det blir ut med hundarna. Kram
Annalena




Snuzer
PUBLICERAT: 2014-03-24, 12:46:32 | URL: http://pastseasons.blogspot.se/

Hej!
Tittade just igenom din fina blogg och fastnade på de sidor där du skriver om växtfärgat/svampfärgat garn. Jag har hört att man kan färga garn med rödflugsvamp men har hittills inte förstått hur man går till väga. Vad betar du med? Ja kort och gott hur gör du?

Hittade ingen mailadress till dig så jag skriver min fråga här, hoppas det är ok.

Svar: Flugsvampsgarnet betas inte. Man kokar det i vatten med rödflugsvamp.(Luktar as) sedan tar man upp flugsvampen och rör ner blodlutsalt och järnvitriol. Ska kolla receptet senare och skicka till dig.
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P