2014-08-21
 00:48:34

Så blev det torsdag

Gissa om jag sover? Jag önskar det. Men "sällan pinkar en trähäst".
Det är jätte rörigt i mitt huvud nu. Ska försöka sortera upp allting.
Elsa flyttar till Fränsta på söndag. Spännande, men vemodigt. Nu blir jag ensam med mina spöken igen. Jag är fullt medveten om att hon är snart 20 år gammal, och att jag inte kan hänga upp mitt liv på henne. Men jag kommer att sakna henne. Hon är så klok och ett sådant bra sällskap.
Jag ska försöka gå vidare med mitt, om jag bara visste vilket håll jag ska gå åt. Alla ändringar hit och dit gör mig totalt förvirrad.
Franz Kafka #processen #herrk #död #ejsaknad #ellervadfansomhelst
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P