2013-09-08
 00:16:57

Gumman och gubben alldels själva

Dagens aktivitet började i tvättstugan.
Trots att vi är ensamma nu, gumman och gubben, så var det en hel del tvätt.
Tvättade 5 omgångar och i det ingick 4 nya påslakan med örngott, 3 dubbel underlakan (skönast att
tvätta det innan man börjar använda det) handukar, kläder, hunfiltar och en matta....
Så det kanske inte var så mycket vanlig tvätt ändå.
 
Vad har jag gjort annars då? Inte så mycket tror jag. Mat, disk och hundpromenader.
Och så känns det allt lite tomt utan ungen hemma.
Men jag är så trött.
Väntar ju på en remiss för provtagning, då de på akuten konstaterade att jag har för låga salter i kroppen, för lågt kalium, kalcium, folsyra, magnesium, blodsocker och blodvärde.
Kanske därför jag är trött?
Eftersom hösten kommer med stormsteg, så var jag ute och fotograferade lite, av den sista blomprakten.
Hallonen smakade himmelskt.
Sedan ville Ingrid att jag skulle komma och titta på hennes pelargoner innan hon höstade in dom.
Så jag var hos henne ett tag.
Visst är dom vackra?
Passade även på att fånga det sista av sommaren hos henne också.
Och så plockade jag en höstbukett.
Nu är det väl sängdags.
Imorgon ska jag lägga ut dom sista bilderna av sommaren som gått.
Och börja läsa bloggar.
 


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-09-08, 00:24:22 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

Fina foton och himmel så sugen jag blev på hallon :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P