2013-09-26
 23:05:17

"Duktig flicka"

Idag har jag hunnit långt mer än jag trodde att jag skulle.
Visserligen inte de saker jag tänkt, men dessa var nog viktigare.
Började med att diska, och tvätta en massa.
Städade ur potatislådan i matkällaren, så nya potatisen kunde flytta in.
Grävde ner den gamla potatisen i komposten. Vem vet, den kanske gror nästa år?
Sedan tog jag en långpromenad med hundarna och passade på att plocka lite mossa
och lite korallkornell. Ljungen köpte jag som sagt var igår.
Resultatet.
Så det har inte varit någon tid för att lägga ut bilder och blogga om resan. Men det kommer.
Förstår om "Intresseklubben" jublar och antecknar nu...


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-09-27, 12:22:48 | URL: http://carsie.se

Vad mycket du hunnit göra :-) Själv har jag stagnerat, skulle behöva göra en massa.. skall se om lusten kommer nu i helgen.

Det blev jättefint med ljungen på farstun, skall göra detsamma här - dom gamla blommorna dör nu när frosten kommer så det är hög tid att höst städa :love:

Ha en bra dag!

Svar: Tack....men du ska veta att det går långsamt, mot förr. (Det kan ju inte delvis bero på åldern heller, så ung som jag är.) Men jag nöter på.Ha en fin helg älskade svägerska <3
Annalena




Emma - Pluggar till FOTOGRAF
PUBLICERAT: 2013-10-05, 10:11:41 | URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Fint :)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P