2013-10-14
 21:22:44

Måndag......

Har inte vaknat idag tror jag, så det är väl lika bra att fortsätta sova.
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2013-10-15, 01:08:38 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Ibland är det inte helt fel att sova bort en del tid, men tyvärr blir man sällan piggar av den där extra sömnen. Jag känner själv hur den här årstiden alltid rör igång spiralen nedåt. Den ökande värken är säkert en anledning, men det grå vädret är nog det som är värst? De få dagar som är soliga eller ljusare får genast igång energin på ett högre varv. Jag saknar redan sommarens ljus och all den positiva energi jag känt under en lång tid och som plötsligt känns som bort blåst.

Hoppas du får en bättre start på tisdagen (och jag med), så man får saker gjorda utan att känna det som om man håller på att gå under...

KramKram!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P