2013-10-11
 20:27:07

Fredag, så sant som det var sagt

Trodde det skulle bli massor gjort idag....
Men det kom nog efter gårdagen.
KBT och prat med chefen.
Mer pallar inte min arma skalle av.
Har pratat med FK-kassan idag och mina nya handläggare.
Hon verkar jätte bra.
Jag behöver ju alla jag kan få på min sida, mot arbetsgivaren.
Nu har jag även fått namnet på den som ska göra "psykbrytsutredningen".
Han ska visst vara jätte bra enligt både "min" läkare, kurator och handläggaren
på FK-kassan.
Det har kommit till min kännedom, att vissa personer tycker att det är pinsamt det jag skriver.
Men jag säger som jag sagt tidigare. Låt bli och läs!
Och nu när jag fått lite distans till det...
Det är sant, jag höll på dö efter ett självmordsförsök.


Ulla
PUBLICERAT: 2013-10-11, 20:40:45

Älskade gumman, önskar jag kunde dej lite extra värme, styrka, ork <3 Hoppas verkligen att de nya handläggarna/psykologer/läkare som du har fått kontakt med kan hjälpa dej <3 älskar dej gumman <3

Svar: Tack vännen <3. Glad att jag har dig som vän. Du vet ju hur företaget agerar. Kram <3
Annalena




Sivan
PUBLICERAT: 2013-10-11, 22:02:11

:love:Heja AnnaLena stå på dej. Styrkekramar.




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-10-11, 22:48:35 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Du är bäst och jag önskar dig allt gott och att allt löser sig och blir bra. Kram <3

Svar: Tack vännen, underbara, underbara du <3
Annalena




Barbro
PUBLICERAT: 2013-10-11, 23:13:15

Styrkekramar.. Hoppas nu att läkare, KBT o FK hjälper dej så att allt löser sej o blir som det ska.. Styrkekramar under tiden <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P