2013-05-03
 12:32:00

Freeeeeeeeeeeeeeeeeedag @}--

Men det antar jag att ingen har missat....mer än jag. Jag har nämligen haft 3 fredagar den här veckan, så nu är jag snurrigare än vanligt,
Jag hade fredag på sista april (tisdag), jag hade fredag igår (torsdag), då jag hade så mycket att göra, så det kändes som en fredag. Och jag har fredag idag, och idag är det verkligen fredag, enligt almanackan.
Dock är jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, efter gårdagen.
 
Nu sitter jag och försöker få till förslag till en dagordning för morgondagens möte.
Gillar inte sån't egentligen .
Men, men.
Strålande solsken ute, men lite kyligt. Men det är faktiskt +8,4°.
 
Ska väl skriva färdigt dagordningen och sedan höra om Yvonne är hemma.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-05-03, 17:31:56 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Ja, det blir lite tokigt i hjärnkontoret med lediga dagar mitt i veckan.

Ha en skön helg, vännen!
Kramis!♥




sivan
PUBLICERAT: 2013-05-03, 20:18:06

Trevlig helg, passa på att vila nu i vårsolen. Kraaam.




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-05-04, 09:31:22 | URL: http://carsie.se

Hahaha, ja precis så har det varit för mig också denna veckan... helt knasigt med dagarna!

Puss!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P