2013-01-31
 21:41:00

Funderar

 
Me like. ♥
 
Funderar på att gå och lägga mig.
Börjar ju jobba halvtid från imorgon. Det innebär 07.00-11.00 varje dag. Lite tråkigt att bussen inte går hem förrän
kl.12.30. Men that's life in the bush.
 
Ghosty har problem med ögonen. Vet inte vad som hänt. Men vi får väl avvakta till imorgon och se om det är lika.
Så funderar jag jätte mycket på Sally.
Känns som det är fel vad vi än bestämmer.
Ja, suck. Vad gör man?
 
Hade en mycket behagligt arbetsdag idag, då jag och
3 st. andra var till Hammarstrand och fotograferade oss. Jobbade till typ 08.30.
Sedan fick jag åka med Yvonne hem, så jag var hemma runt 12.30.
 
Gjorde en kylskåpsrensning, så nu är alla rester väck.
Så nu tar jag min bok och kryper ner i lopplådan.


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-31, 22:36:33 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

Lycka till i morgon <3




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-31, 22:59:37 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Sov så gott! Jag hoppas du får en bra avslutning på arbetsveckan.
Kramisar! <3




Carina Eriksson
PUBLICERAT: 2013-02-01, 19:29:34

Hej hoppas att det är bra med dig jag undrar hur det har gott för ghosty och ögat hennes. Jag tänker på er varje dag hoppas att ni får en bra och fin helg med strålande sol önskar Carina:love:




sivan
PUBLICERAT: 2013-02-02, 13:28:43

Hoppas det gick bra att jobba, och att det blir bra med Ghostys öga.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P