2013-04-10
 10:14:39

Onsdag, och det känns ganska bra

 
 
Började dagen med att förklara krig mot diskproppen.
Efter att ha fyllt på diskvatten 3 gånger, och det försvann lika många gånger.
Så undrade jag om det inte var 1-0 till diskproppen?
Men skam den som ger sig.
La disktrasan över proppen och placerade en liten keramikskål ovanpå, som höll den på plats.
Jag kunde genomföra diskningen, så nu är det 1-1.
 
Ska snart göra mig klar för att åka till KBT:n.
Den som jag så förhatligt missade i måndags.
Men jag skyller på min överhettade hjärna.
Stöket med både arbetsgivaren, som "inte hade noterat" min sjukskrivning.
Han har en benägenhet att missa allt vad det gäller mig.
Konstigt? Nej, inte ett dugg. Man börjar bli van.
Igår var jag på en träff, en försäljningsidé.
Jag har ju alltid varit skeptisk mot detta med "pyramid-uppbyggande", men det var klart lite
intressant. Men nu måste jag smälta det. Det tar tid för mig med mycket intryck.
Men innan jag åkte ringde dom från blomaffären i Junsele.
Till mig!
Detta var vad jag fick. Blev så glad att jag började gråta, glädjetårar naturligtvis.
Tack underbara svägerska Carina Siedlecki ♥♥.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-04-10, 15:52:06 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Vilken dum diskpropp som ens försökte ge sig i kamp med dig, som har vanan inne att slåss mot tuffare typer än en diskpropp. ;-)

Har lite tuffa tider jag med nu, med barn som inte alls mår så bra, så därför är jag inte lika aktiv som jag normalt försöker vara.

Vilken underbar och omtänksam svägerska du har. Hur illa det än är, så är det ändå de som verkligen bryr sig om en som räknas i längden.

Hoppas du fått en fortsatt fin onsdag!? Börjar våren kika fram där uppe hos er än, eller är det fotfarande vintern som härjar? Här är det ganska så vårligt med sol och nästan ingen snö kvar, men det är fotfarande kallt, minusgrader på nätterna och bara några få plusgrader dagtid. Men nu säger de ju att det ska vända framåt helgen, men det är ingen idé att ta ut någon glädje i förskott. :-s

Massor av hjärtevarma kramisar!♥




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-04-11, 11:45:00 | URL: http://carsie.se

Vad glad jag blir, att du blev så glad :love: ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P