2012-09-05
 07:07:40

Knappt vaken...

Igår var en sådan där dag när jag knappt ville vakna alls.

Morgonen var fin, men oj så fuktigt det är.
 
Under dagen hände inte så mycket. Jag diskade, tog reda på tvätt, och tvättade lite. Väntade på att x-trafik skulle höra av sig, men dom enda som ringde var ett dussin (minst) telefonförsäljare. Fy fasen vad jag är less på telefonterrorn.

Till middag blev det en stark currygryta, som jag tror föll familjen i smaken.

Under kvällen drog det in ett oväder med stormvindar, åska och hällregn. Vi blev strömlösa en stund
(som vanligt). Vi så gott som varje blåsväder (kraftigt) och varje åskoväder blir vi strömlösa. Trots att EON säger att så är inte fallet......

När ovädret dragit förbi, var det bara att konstatera att tältet en en gång blåst sönder.....

Och jag konstaterar att jag har blivit ordentligt förkyld.
Men vad att vänta när det är så här kallt och fuktigt.






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P