2012-05-30
 16:58:27

Pucko, lösenord och vattenläcka....

Jag lever, om nån undrar.
Har däremot ändrat lösenordet till min lösenordsskyddade blogg.
En person trodde det var att okey att lämna ut det till höger och vänster. PUCKO!
Nu försvann ju inlägget jag gjorde och kändes lite jobbigt att skriva det igen.
Så när jag har skrivit nåt som kanske nån vill läsas, så skickar jag lösenordet. Dock
minus någon, Pucko igen.


I övrigt har jag allvarligt lust och då menar jag allvarligt slänga in en dynamitgubbe i det här huset.
Sitter här i ett hus som är i starkt behov av städning, blommor som behöver vatten, ett ton med tvätt, massor av disk och oduschad.
I ETT HUSHELVETE UTAN VATTEN SEDAN 20 DAGAR TILLBAKA!!!!!
Men fatta, det är Sverige, 2012.

Vill kunna tvätta, vill duscha...
fy fan va' less jag är.....



Katarina Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-05-30, 17:05:04 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Önskar att jag kunde trolla för då skulle jag trolla fram vatten till er. Kram




sivan
PUBLICERAT: 2012-05-30, 17:35:07

Stackars er. Förstår väldigt väl att du vill gå upp i atomer.Men varför tar det så jävla lång tid?Kramar om o försöker trösta.




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-05-30, 18:07:47 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Men får du inte ens ha din lösenords skyddade blogg ifred!? :mad: Jag beundrar dig för ditt tålamod, själv hade jag nog brytit ihop för länge sedan och blivit inlagd på en låst avdelning. ;-(



Kan ju inte låta bli att nynna på Mikael Wiehes "Vem i hela världen kan man lita på?"



En stor varm tröstande kram till dig, gumman! Och jag vill gärna läsa det du skriver, om jag får? ♥




Annika
PUBLICERAT: 2012-05-30, 22:58:32 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Nämen blir inte du tokig snart. Helt sanslöst att behöva vänta så länge för att få vatten. Själv spolar jag ner min skit med dricksvatten. Håller tummarna att det ordnar upp sig . Kramen.




Lena
PUBLICERAT: 2012-05-31, 21:39:54 | URL: http://metrobloggen.se/lifeliving/

Konstiga människor det finns i vår värld. Förstår mig inte på såna som slösar så mycket energi på negativa saker. När man kan ha så mycket roligare i världen. Sänder många styrke kramar till dig. Hoppas att det flödar i mängder av det flytande vattnet som du säker kallar "guld" vid detta laget. Keep going. kram




C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-06-01, 09:18:13 | URL: http://carsie.se

Tråkigt när någon inte förstår varför man just har en blogg med lösenord.. att det inte skall lämnas ut till vem som helst. Och är det någon som skall ge ut det så är det ju du..



Jag vill gärna ha lösenordet - så jag kan dela ut det på min blogg ;P



Puss :love:




Bettan
PUBLICERAT: 2012-06-01, 09:42:15 | URL: http://Storbettan.bloggplatsen.se

Seriöst....lämnade en person ut ditt lösenord, hur dum får man bli?

Lider med dig som varit utan vatten så länge. Sköt om dig







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P