2012-05-13
 20:46:47

Kramar ur det sista av söndagen....


Fy skråen vad fort den gick, helgen alltså. Men det har ju varit en del.


Men till dom som tyckt att jag tjatat om planten...
Den är omskolad nu. Detta resulterade i 35 chiliplantor och 24 tomatplantor. ;-)
Sedan skulle ni ha upplevt tystnaden när jag insåg att vi var utan rinnande vatten, när jag skulle
städa upp efter allt söl med blomjorden. Den var nog jämförbar med tystnaden som uppstår när man
har tappat sin bäver.
All tvätt är också viken, efter tvättorgien jag hade i torsdags. Vilket med facit i hand ju var tur.

Imorse tvättade jag mig i iskallt vatten, inklusive håret. Det var ingen hit vill jag lova. Det var så kallt att det gjorde ont. Ska även tilläggas att det var minusgrader inatt också.
Och apropå is....

Farlig is

Vodka och is förstör njurarna
Rom och is förstör levern
Whisky och is förstör hjärtat
Gin och is förstör hjärnan
Den där isen är livsfarlig ju :-/

Nu ska jag slappa framför TV:n.
Hoppas, hoppas vi får tillbaka vattnet imorgon.


Carina ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-05-13, 22:49:14 | URL: http://elladora.blogg.se/

Duktig du varit med dina plantor :thumbup:



Men jag förstår fortfarande inte varför du inte värmde upp vatten så du kunde tvätta håret i varmvatten :-d



puss på dig kära svägerska ♥




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-05-14, 00:27:34 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Det var ju en himlans tur att du hand få undan en del innan du blev utan vatten. Det fanns väl en mening med att du skulle tvätta som en tok. Hoppas det löser sig snart, för vatten går det ju åt en hel del dagligen.



Kramis! <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P