2012-07-28
 13:42:31

Lite runt omkring

Ska snart ner och sätta igång tvättmaskinen.
Lite loj dag idag. Somnade inte förrän klockan 04.00.
Satt ju uppe och tittade på OS-invigningen efter att vi hämtat hem Elza, och sedan ville inte sömnen infinna sig.
Jätten Goliat. Verkligen enorma jordgubbar.
Och det finns så många vackra moln.....
Skithunden Ghosty, efter att ha grävt ner sin nya leksak.....ingen vet var, allra minst hon själv skulle jag tro.
Mitt olivträd har fått oliver!!!
Så var vi ju på födelsedagskalas hos Jamie igår. Mycket trevligt och go´fika.
En liten uppdatering av det som blommar. Vill att det ska vara för evigt.
Och när vi hade skjutsat in Elza till La Stada åkte vi på sörsidan hem, den så kallade "Toksia" (där vi också bor) och då passade jag på att ta några bilder. Den vägen är så vacker att åka, så jag förstår inte varför den inte kallas "Turistvägen", som ligger på andra sidan. Alltså norrsidan, som kallas "Solsia"
Det om detta gott folk.
Nu ska jag göra det mest nödvändiga.
Ha en bra dag.


sivan
PUBLICERAT: 2012-07-28, 16:47:12

Vilka härliga bilder. Kul att se barna både stora o små. De verkar ha ett härligt ställe. Kraaam.




Sandra
PUBLICERAT: 2012-08-16, 21:04:17

Åh, fin-Tessan o Jamie!:) Kenneth är inte så vacker, men unik! :P







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P