2011-10-14
 22:19:16

Trött-mösse-fredag

Blixtrade till en stund när jag kom hem. Lagade mat (kycklingwok och äggnuddlar), diskade, vek tvätt, satte igång tvättmaskinen, bäddade rent, fixade Elzas säng och sovplats åt hennes kompis.


Veckan har gått i ett rasande tempo.





Nu har jag hängt tvätt och satt igång nytt.


Funderar allvarligt på att gå och lägga mig. Trött som en gnu, efter en ganska tuff vecka. Dagen idag var inget undantag, då det var både städning och fönsterputsning.



Tog mig ändå tid att gå ut en liten stund.

Detta är resultatet.



Mitt prommenadstråk nedanför polisstationen. Löven har snart fallit av träden, utan att det hann bli några röda sprakande nyanser.




Ingrid Thulins minnessten



Årets sista nyponros?



Naturens under.






Cina
PUBLICERAT: 2011-10-15, 09:03:25 | URL: http://creadiem.bloggagratis.se

Tack för ditt besök på blogg- blev genast nyfiken att titta in hos dig och hittade massor med härligt att läsa och titta på- återvänder väldigt gärna.




sivan
PUBLICERAT: 2011-10-16, 12:03:39

Vilka fina bilder du tar. Det får mej att längta upp till Sollefteå. Skulle kunna tänka mej att bo där just nu.




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-10-17, 23:26:36 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Härliga bilder, tjejen! :thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P