2011-08-04
 21:46:47

Urkult.....Three days of peace, love and understanding....?

Så var den igång då, Urkultsfestivalen. Tycker att det var lite mindre folk än vad det brukar....men vad vet jag?



Vi har i alla fall levererat 2 st "Hippie-rockare", som den nya benämningen blev.




Klockan är ännu inte så mycket och det är ganska glest ännu. Dom flesta är nog kvar på campingarna.



Men här kommer ett litet axplock. Det är mycket folk utanför själva festplatsen också, då det finns mycket marknadsstånd och annnat där.



Fotbeklädnaderna är antingen barfota eller gummistövlar.....mesta dels i alla fall.



Och så här kan man bo.....



Men mycket att titta på det finns det....



In mot festplatsen. Gillar solrosorna.



Lite mer fylldes det på medans vi gick där.....



Är det "Gröna-Vågen-Land" så är det.



Man kan även bo så här, alldeles utanför festplatsen.



Och så hittade vi ett badlakan som vi tror att Hasse-mannen skulle gilla.....



Så här kan man också bo....



Eller här



Eller här, den vildaste så kallade ungdomscampingen.



Och mitt i det kyrkan. Ådalslidens kyrka.



Ett litet collage från Urkult och Näsåker.


Carina
PUBLICERAT: 2011-08-05, 11:27:54 | URL: http://elladora.blogg.se/

Jag är inte mycket för festivaler, och en som ligger mitt ute i skogen är verkligen inte min melodi, ser inte direkt inbjudande ut tycker



Men det är väl en jävla tur att alla inte tycker som jag eller hur :bigeyes: för då hade ni knappast fått ngt folk dit alls :-P



Ha det gott min kära svägerska ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P