2011-08-06
 12:54:04

Regnet fortsätter att falla över Urkults-land......

Men vilken seg dag.....känner mig bakis fast det starkaste jag drack igår var Earl Grey....*suck* Kan kanske bero på att jag inte är riktigt kry och så vädret, +14°, grått, mulet och ihållande regn. Tur att Ronny förbarmade sig över sängkläderna igår och hängde dom inne. Tror inte det varit så fräscht med en sköljning till av dem.
Jag inser nu att jag inte kan vänta på solen, utan får nog tvätta och hänga inne =o(

Annars känns det väldigt svårt att vakna idag. Har druckit (som det känns) litervis med kaffe, helt resultatlöst. Ska prova med en dusch kanske? Vad ska man ha för kläder idag? Jag är jätte svälld i kroppen av allt Cortison, som jag turligt nog fått sluta med nu.
Hur ska man veta vad man ska ha för kläder när man inte ens vet vilket ansikte man ska ha.......???



Blir det bra så här.......................


Carina
PUBLICERAT: 2011-08-06, 15:05:10 | URL: http://elladora.blogg.se/

Det är samma för mig idag, känns som orken flytt sin kos. Dock har vi varit iväg till godisaffären - det är ju dock ändå fortfarande semester och även idag lördag :thumbup:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P