2011-08-11
 21:31:25

Allt är inte nattsvart....middag med efterrätt hjälper...

Blev bjudna på en helt sagolik middag hemma hos Anja och Zeke idag. Det var koreanskt och kinesiskt. Så underbart. Och efter det en Viktoriatårta som det inte finns ord för. Och jätte trevlig samvaro.

Kan ju bara säga att dom där kilona jag ska gå ner.....det har INTE börjat idag. Men nu är man mätt och glad och funderar inte så mycket på det andra eländet. Jag syr en känguruficka på tröjan imorgon.

Jag skrev ju igår att jag skulle lägga ut lite bilder som jag tog igår, så jag gör väl det nu då.



En liten fotosafari runt i trädgården.

Ha en bra kväll allihopa. Snart dax för lopplådan....men utan tennisboll i natt.



Carina
PUBLICERAT: 2011-08-13, 10:05:48 | URL: http://elladora.blogg.se/

Du har så många fina blommor i eran trädgård :love:



Kram ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P