2016-08-21
 16:49:38

Ett nytt försök

 
Känner mig både nöjd och inte. Nöjd för att jag gjorde det jag hade bestämt mig för att göra idag. Det är faktiskt ett riktigt dagsverke.
Ut med det gamla, spara det som skulle vara kvar.
Och plats för nya kryddorna.
En massa dammsugning blev det ocså, men det behövdes ändå.
 
Ronny är borta hos Huub och Brigitte. Jag valde att stanna hem, då jag inte mår så bra psykiskt. Det är något med augusti som påverkar mig negativt.
Blommorna har i alla fall inte höstat in ännu.
Har lite mer saker jag ska göra, men det får vara tills jag är ledig.
Vika tvätten ska jag i alla fall göra.
Sedan blir det väl matlagning, dusch och måla naglarna.
Har tid på psyk imorgon, och det är väl tur.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P