2019-06-20
 18:15:33

Dag före midsommar

Jag skulle ju uppdatera. Men jag har inte orkat. Min PTSD har gjort livet outhärdligt. Tycker synd om Ronny som har måstat lyssna på mina ångestrop på nätterna. Mardröm efter mardröm. Det har varit en kamp på liv och död.
Helt säkert att om jag inte haft Rexen och varit helnykterist så har jag varit död nu. Vilket i och för sig skulle vara en lättnad för några.
 
Har pratat mycket med mamma och gråtit. Gått igenom saker från barndomen,men också mina två tidigare helvetes äktenskap. Känns skönt att hon kan bekräfta hur jag har haft det och att det inte är lögn.
Allt jag vill ha är ett människovärde. Helst skulle jag vilja ha upprättelse i vissa delar också, men då jag aldrig kan få det så är det dumt att sträva efter det.
 
Jag bär så mycket sorg inom mig att det har börjat rinna över. Ska få genomgå en PTSD-behandling. Psyk, säger att det brukar hjälpa många.
 
Nu ska jag klistra på ett leende och svälja gråten. Det är ju trots allt midsommar.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P