2016-08-18
 23:33:00

Back in business

Ja, då har man jobbat första dagen efter semestern då. Det var in i hetluften på en gång.
Är jättetrött nu, pågränsen till övertrött. Det brukar vara väldigt svårt att sova då. men jag är ju ledig imorgon så. Det är i alla fall skönt att komma in i vardagen igen.
Jag har skickat godis som jag köpte på Urkult till Elsa. Nu är det bara att hoppas att Postnord gör sitt jobb. Jag har inga höga tankar om dom efter allt strul som varit med posten,
 
1. Tillbaka i vardagen.
2. Mitt jobb.
3. Jag skiter i att vissa ogillar min frisyr.
4. Jag är ledig imorgon.
5. Jag är glad att det inte är idag förra året.
 
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P