2016-08-17
 22:25:00

Allt har en förklaring

Det måste vara något med augusti som får mig ur balans.
Idag för ett år sedan hamnade jag på sjukhuset efter ett självmordsförsök. Och för tre år sedan och ska precis.
Alltså är augustis senare del ett riskmomet för mig.
Jag har ju varit ganska låg några dagar, men inte så destruktiv.
 
Har varit ganska slö idag. 
Fått ihop Elsas klänning på axlarna.
Glott på tv.
Men det är nog det enda.
 
1. Har inte gjort mig illa, trots att jag mått dåligt.
2. Har avvisad Klopeck på skarpen (igen).
3. Pratat med Elsa.
4. Pratat med mamma.
5. Börjat ihopmoteringen av Elsas klänning.
 


michellemariolina.blogg.se
PUBLICERAT: 2016-08-17, 22:40:34 | URL: http://michellemariolina.blogg.se/

Var stark <3 skickar många kramar till dig!

Svar: Tack <3 jag kämpar varje dag.
Nattvandraren







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P