2014-09-18
 00:29:00

Torsdag har det då hunnit bli

 
Inte för jag bryr mig så mycket om tiden, men jag konstaterar att den nya dagen har infunnits sig.
Btw, det är dessutom 98 dagar till julafton. Det går fort.
Hur ska ni fira er jul i år?
Förra julen var ju Joel här. Jag fick jätte mycket hjälp av både Joel, Elsa och Ronny. Hade ju armen i gips.
Har inte hört med Elsa vad hon tänker göra. Hon är ju en som vill fira julen hemma, med julstrumpa, riktig julgran och hela kittet.
Är det bara Ronny och jag så bjuder väl vi hitt någon släkting kanske eller också åker vi bort. Har inte tittat hur julen ligger dagmässigt. Men det löser sig säkert när vi kommer därhän. Eller också firar vi själva. Det är ju också ett alternativ. Då behöver man inte ha julbord, utan bara äta sådant man tycker riktigt mycket om.
Förra året blev ju en mardröm, när man skulle städa ut julen och ta ner gardinerna med bara en hand. Och då var då jag insåg att det blir jul utan julgardiner.
Men än så länge är det bara höst och man vet aldrig vad som händer. Jag kanske inte ens behöver bekymra mig.
 
Ska försöka sova lite. Imorgon blir det ett maratonsamtal. Mycket som ska gås igenom.
 
  


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-09-18, 17:56:59 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Jag håller med om att tiden går fort, men ändå har jag inte börjat tänka på julen ännu. Hoppas det håller i sig, att tiden går fort alltså, då kanske våren är här snart igen. Det skulle jag gilla! :thumbup:

Hoppas morgondagens samtal inte tömmer dig helt på energi.
Styrkekramisar från mig! ♥♥♥

Svar: Tack. Jag var jätte stressad, men så ringde först F-kassan (har en underbar kontakt där) vi pratade ganska länge och hon kunde räta ut vissa begrepp...och gissa arbetsgivaren var inte riktigt ärlig....igen. Sedan pratade jag med facket och efter det var min energi slut, men vid lite bättre mod. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P