2014-05-22
 16:33:00

Feelin' blue

Torsdag.
                     
Jag ska inte klaga på nattsömnen, för den var ganska god, om man bortser från mardrömmar, vilka jag inte går närmare in på.
Ont hela dagen, trots min små blå.
Jag har fått en tid för att ta stygnen. Tänkte först be Anja, men hon jobbar så mycket så jag ville inte. Kan ju inte vara roligt på den futtiga lediga tid man har, att göra "hemjobb".
När jag jobbade på städ, ville jag ju inte gärna städa heller när jag var ledig.
Så har jag fått en kalldusch igen. Tycker inte om alla överraskningar, då det i min värld är jätteviktigt med planering. Nu är det bara att invänta en sömnlös natt igen. Jag som behöver sömnen så väl. Sover tillräckligt dåligt ändå pga smärtan.
Ha en bra dag.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P