2014-01-25
 23:49:00

Myror i huvudet...

Myror i brallan har man ju hört talas om, men i huvudet?
Jag är så yr att det är inte sant...fast det är det.
Hade totalt glömt att jag lovat Elsa friterade räkor idag.
Men hon fick friterade räkor, lök, paprika, kokosris och hemgjord sötsursås.
 
Under kvällen har det inte hänt så mycket.
Ronny skjutsade Elsa till Emilie.
Jag hade nästan hoppats att hon skulle ringa...
Längre hann jag inte förrän Elsa ringde. Hon kommer hem.
Men jag behövde inte hämta henne, hon skulle få skjuts hem.
Hur som helst, så var jag startklar.
Bästa soffhänget.
Nu bara vänta på Elsa, så ta sig ett piller och sova.
Julen får vara till imorgon, men då jäklar.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P