2014-02-05
 22:21:29

Megamagsjuka

 
Blir inte mycket till uppdatering idag.
Natten till onsdag och hela onsdagen har jag legat med huvudet i en hink.
Måste medge att det är otroligt vad mycket man kan kräkas.
Dessutom har jag sedan igårkväll haft en huvudvärk från helvetet.
Blev faktiskt lite bättre, när jag fick i mig lite kaffe nu ikväll...
Är man koffeinberoende så är man.
Hoppas att jag får lite ro inatt.
Måste bara stå på benen imorgon, det är en viktig dag.


Mikaela
PUBLICERAT: 2014-02-11, 00:25:03 | URL: http://bympv.blogg.se

Usch att vara magsjuk är det värsta jag vet :( Verkar inte som du har det så lätt överhuvudtaget nu, hoppas verkligen allt vänder till det bättre!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P