2014-08-20
 22:26:00

Kaos, kaos och åter kaos

Somnade efter kl.03.00 i natt. Kände väl på mig att det skulle hända saker.
Trött som bara den i morse. Lyckades få på mig kläderna och diskade.
Öste upp sista gurkomgången på burkar och gjorde en burk citroner till, denna gång med salt och kryddor, som Jamie Oliver gör. Jag tror mer på den än den andra burken.
Sedan ringde Roger från facket. Nya bud igen. Jag har mailat till F-kassan och kurator. Det måste bli ett slut på det här. Jag orkar inte längre. Jag har bara 2 frågor jag vill ha svar på, men nu blir det hela historien igen.
Är det överhuvudtaget någon som bryr sig om vad som händer med mig?
Dessutom är ryggen sämre igen. Livet leker....not!
Elsa skrev dock en status på Fb som värmde mitt mammahjärta.♥
"Min mamma lagar goda linsgrytor, och pappa köper choklad som jag faktiskt kan äta. Sen är dom väldigt kloka, stöttande och trevliga också. <--- Anledningar till att det är svårt att flytta hemifrån"
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P