2013-05-25
 11:35:00

Undrens tid

Undrens tid på många sätt.
Det växer så det knakar, landet är fräst, bara att börja så nu.
OCH JAG HAR SKRIVIT DET FÖRBASKADE PROTOKOLLET!!!
 
Känns som en bra start på dagen.
Köttet ligger i marinad, potatissalladen är klar.
Och om ett litet tag ska jag baka bröd.
Läget är med andra ord under kontroll.
 
Ser fram emot att få börja med landet och kryddgården.
Lite skillnad mot förra året.
Det som skrämmer mig lite är dock att ibland allt slår ifrån, och jag får minnesluckor.
Det är något som har kommit sista tiden.
Men det händer bara när jag blir riktigt stressad och det händer inte med min kära
familj, som är en sådan trygghet att ha runt sig.
Detta är en parentes.
 
Laddar med lite mer kaffe och fortsätter att flumma runt.
Detta är min partydryck idag, medan resten tar sig ett par kalla.
Ska se till att den är riktigt kall den också.
Paradiset i en flaska.


Fina Frun
PUBLICERAT: 2013-05-25, 19:47:42 | URL: http://finafrun.blogg.se/

Ja den där LOKAn är riktigt god!
Tack söta för din fina kommentar på min blogg, kram!

Svar: Loka jordgubb är min favorit nu. Det har blivit mitt helgdricka så att säga. Jag la ner det där med all typ av alkohol på nyårsafton, eftersom jag lider av panikångest och är rätt deppig ibland. Utan alkohol blir livet lättare. Och då menar jag att jag kunde börja må dåligt efter ett glas vin eller en öl. Håller uppe så länge det känns bra. Och det gör det nu. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P