2013-05-02
 19:27:00

Swiiiiiiisch, där var torsdagen....

Så har denna dag varit.
Och jag har inte slutat rotera ännu.

Och haglat har det gjort.
Dagen började med att jag åkte in med Ronny, då jag skulle på KBT kl. 10.00 och då funkar det inte
med buss.
Tycker att vi kommer fortsatt framåt på KBT:n, vilket bidrar tilla att jag blir mycket trött i huvudet.
"Bättre storm i skogen, än blåst i skallen".
 
Jag stickade färdigt sockarna jag höll på med, och började sedan med ett par andra.
Foto kommer senare.
Så lagom till Ishockey-VM blir vi utan dom flesta TV-kanaler. Har 1:an, 2:an, 4:an, TLC och något mer tjafs.
Och Boxer hittar inget fel.
Men hallå, det började klatra igår, efter att vi bytt abonnemang.
Nu får du ju ta och kamma dig Robert.
Så har jag hållit på att jävlas med papper för samfälligheten.
Det står mig upp i halsen nu.
Måtte mötet på lördag vara det sista på ett tag.
Ska inte skriva vad som hände idag när jag lämnade papper till kassören....
men jag kan ju säga att jag ger snart upp.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P