2013-06-20
 00:16:31

Åter till nutiden

 
Ja, då har jag väl läst igenom alla bloggar som jag inte hunnit läsa under den stressiga
studentveckan.
Har även publicerat en del bilder.
Eftera att ha överlevt det ena, så har jag nu drabbats av det andra.
EN MEGAFÖRKYLNING!!!
Så inför bästa dagen på hela året så är jag sjuk.
Kan inget annat säga än SKIT PÅ RiKTIGT.
 
Nu blir det alvedon och lopplådan.
En stilla bön om mirakel.
Avslutar med några bilder från ikväll.
 


Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-20, 00:44:41

Krya på dej gumman <3 Men det är väl ganska logiskt att du åker på det nu, så slutkörd som du är i kroppen efter all stress... Hoppas det släpper snart <3 kramen

Svar: Efter senaste dippen är jag nu på väg tillbaka. Kram
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-06-20, 04:08:51 | URL: http://carsie.se

Vacker kväll i Moforsen :thumbup:

Hoppas att förkylningen lugnar ner sig och att även Annalena tar det lite lugnt :love:

Krya-på-sig-kramar

Svar: Fortfarande förkyld, men betydligt gladare. Kram
Annalena




hanna
PUBLICERAT: 2013-06-20, 08:40:05 | URL: http://www.sofaiiil.blogg.se

krya på dig! du är inte ensam om att blivit förkyld :/

Svar: Tack. Dessa sommarförkylningar är så jäkla sega.
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-06-20, 10:00:54 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Krya på dig <3

Svar: Tack vännen <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P