2013-01-08
 13:27:00

På botten av botten....

Ja, så har jag mått den senaste tiden.
Det är tydligt att när man tror att man nått botten så kan man falla en bra bit till....
Eftersom det rör sig så mycket runt vad vissa kallar "så kallade sjukdom", har jag bestämt att den ska få en egen liten flik. Och kort och gott kalla den för "Kampen".
För mig är varje dag en kamp, ibland varje timme. Vill inte må så här.....men gör det ändå.
Ibland vill jag bara ge efter.....tänk att få slippa all smärta, få lugnt i huvudet och bara försvinna.
Jag försöker och försöker och försöker....
Åtminstone känns det som jag har fått förklarat för mig nu vad jag har för värde och vad jag har ställt till med.
Och det kan ju vara bra att få veta om man trodde något annat.
Bara det att det kom från ett litet oväntat håll.....
 
På torsdag har jag rehabmöte igen......det kan bli vad som helst. Det blev det förra.
Inte en aning om det är dags för förslag om förflyttning igen eller?
Vet ingenting.
 
Så på fredag är det Ronnys tur. Vet ingenting om det heller.
 
Men en sak vet jag: JAG VILL HA TILLBAKA ETT LIV!


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-08, 14:43:50 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Jag finner inga ord! Vad säger man som kan vara till tröst för någon som har dragits ner i dyn på ett sån hemskt sätt som du/ni gjort? :question: ;-(

Jag hoppas verkligen att detta får ett slut någon gång. Så du kan få tillbaka ditt liv och kan börja se framåt och känna lite glädje till livet igen.

Har saknat dig här på bloggen, men jag vet och förstår ju varför du inte bloggat på ett tag. Själv är jag usel på att uppdatera mig på FB.

Massor av styrkekramisar!♥♥♥

Svar: Tack älskade vän. Nej orken har inte riktigt räckt till....men jag har kommit på att jag mår bra av att skriva, så jag kommer att fortsätta nu. Och i mån av ork även börja läsa lite andra bloggar. Kram
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-08, 17:51:30 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Åhh vad jag önskar att jag kunde trolla, då skulle jag trolla så att allt blev jättebra för er.
KRAM

Svar: Gulle dig <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P