2013-01-24
 12:16:43

Baksmälla

Som väntat, dag efter arbetsdag.
Även om dagen igår var mycket positiv, så känns det som jag varit på världens party, när jag jobbat.
Det märkliga är att även eftermiddagen på arbetsdag flyter på. Det är dagen efter som är problemet.
Sov länge, var upp och tog medicinen kl. 05.00 (som alltid). Vaknar då. Och somnar om sedan, om jag inte ska jobba.
Elza som är ledig idag kom med kaffe på säng vid 10.00-tiden, och då var jag helt borta.
Umdrar hur det blir när jag ska börja jobba halvtid och jobba varje dag?
Lite så här känns det i mitt huvud. Det är bara överfullt.
Mår illa, har huvudvärk och är allmänt yr.
Dock ska tilläggas, att det inte beror på alkohol, men är ungefär samma känsla.
Nu ska jag försöka att samla ihop mig.
Det är ju arbetsdag imorgon också.



Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-24, 17:20:37

Det blir så, kroppen och sinnet kämpade hårt och då blir man helslut dagen efter även fast att man kanske tycker att det gick ju bra, så jobbar det för fullt invärtes i alla fall, så då blir man helslut dagen efter.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P