2013-12-06
 19:46:00

Djävlar va' bra jag är

7 sidor, 2671 ord och 11 sidor yttranden senare känns det bara så jävla bra!!!
Jag är överst på trappan.
Det var terapi och skriva, när jag väl tog tag i det. Men det var jätte jobbigt att gå igenom
allt igen. Och jag säger bara, vilken soppa.
Nu är det sammanställt och ivägskickat till facket i alla fall.
Äntligen kan jag släppa det för ett tag och koncentrera mig på att göra jul.
 ....fast det blir julgardiner.
Och jag "missade" ju första advent, så jag tänder väl första ljuset nu.
 
 
 



TjockMorsan
PUBLICERAT: 2013-12-07, 00:51:44 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kan bara gissa vilken lättnad det måste vara. Jag hoppas verkligen att då kan få lägga allt skit bakom dig nu och börja blicka framåt.

Jag önskar man kunde ge bort glädje och lycka i ett paket, för är det någon som jag önskar skulle få detta så är det du.

Nu ska jag hoppa och slå klackarna ihop i en vild glädjedans för dig, vännen. Bara för att du är så jävla bra! :)

Puss på dig! <3




Ulla
PUBLICERAT: 2013-12-07, 02:02:22

Kan bara instämma i det Tjockmorsan skrev (Y) Gör en glädjedans här hemma också och så hoppas jag och håller tummarna för att du får vila och ta det lugnt nu och inte behöver tänka medvetet på det här förrän efter nyår <3 kramen gumman <3




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-12-07, 10:18:48 | URL: http://carsie.se

Men guuud vad skönt. Ibland kan det som är jobbigt just vara det som gör livet lättare.. så underbart skönt för dig att det känns bra!

Puss & kram ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P