2013-04-13
 23:12:00

Lördag....och det var allt det blev.

Ursäkta, men så här känner jag mig.
Nu ska jag ju inte skryta med att jag är världen snabbaste.
Har sovit en hel del idag.
Mår inte så bra just nu.
Men jag har i alla fall diskat gårdagens middagsdisk, lagat mat, diskat efter middagen,
vattnat en del blommor, gjort smoothie till imorgon, vikit tvätten som var nere samt tvättat 3 omgångar.
Väntar på att det sista ska bli klart nu, så jag kan hänga det, innan jag kryper ned med Joseph.
Han och hundarna verkar vara det enda sällskap jag har.
Nej, jag är inte ensam hemma. Men ensam med alla måsten.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-04-14, 09:27:11 | URL: http://carsie.se

Du MÅSTE säga till dom som är hemma att hjälpa till.. ;-(

Svar: Jag vet gumman, men ibland orkar jag inte be om varenda sak. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P