2012-05-23
 22:08:40

Sova (dåligt)-jobb-hem (utan vatten)......

Livet ter sig mer och mer som en tillvaro....ganska oangenäm sådan....

Det känns mer än tröstlöst nu....14 dagar imorgon.

Men...

Min rena tvätt. Idag tog jag med mig tvätt till jobbet och tvättade lite. Nu klarar vi oss några dagar igen.
På den fronten i alla fall. Men arbetskläderna skulle behöva en duvning dom med....

Idag träffade vi mamma och Henry på lunchen.
Vi var ut och åt. Det var jätte trevligt att göra något annat. Mitt upp i allt ihop.
Vi blev dessutom bjudna på mat.

Annars har det inte hänt så mycket mer än det vanliga....
Har haft riktig sommarvärme idag. Något som man sannerligen inte är bortskämd med.
Tog kameran med mig en tur runt tomten.













Saknar er så mina älskade barn!

Nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng och hoppas att jag får sova
ordentligt. Det var länge sedan.



AprilSus
PUBLICERAT: 2012-05-24, 12:54:19 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Vad skönt att du hade möjlighet att tvätta på jobbet. Hoppas verkligen att en renbäddad säng var vad du behövde för att sova gott. Sömn och vatten är bland det viktigaste för att kunna fungera normalt.



!4 dagar utan vatten är en långtid! Tänk så mycket man tar förgivet här i livet... :-s



Kramis! ♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P