2012-05-25
 13:40:58

Fredag och man BORDE jubla, men.......


Har så baskade ont i rygg, höger lår och knä.
Jag går som en pingvin säger mina arbetskamrater (på stationen, vad dom andra tycker skriver jag inte i denna blogg).

Hur som helst är jag hemma idag och det är skönt.....om det inte vore för smärtorna.
Gör ont till och med när jag ligger, så det gör ju att nattsömnen inte har så hög kvalité.

Gick och la mig en stund på förmiddagen för att försöka vila lite, trots att det gör ont.
Men...

Just nu i denna stund, fick vår granne för sig att klippa gräset, 5 m från vårt sovrumsfönster.
Och av ljudet att döma så har dom massor av grus på nämnda gräsmatta.
Nu är det ju inte fel att klippa gräset den här tiden, det var bara dålig taiming för mig.
Vi skulle också behövt klippa gräset + 7000 andra saker.

Jag masade mig då upp för att värma vatten till disken....ja, vi saknar ännu vatten.
Och vattnet blev så jävla hett att jag måste vänta med disken.
Det enda vatten jag har inne, förutom dricksvattnet är ju det jag ska skölja med.

Så jag dricker kaffe och bloggar medan det blir hanterbart.

Imorgon ska dom fortsätta gräva. Då kommer även EON hit.
Måtte det bara ordna sig nu. 15 dagar utan vatten tär på.

Nästa vecka är det ju Sweden Rock också. Måste ju bara hinna tvätta innan dess.
Vågar inte tvätta på jobbet igen. Men det tar vi i den andra bloggen.

Nu har diskvattnet nått en behagligare temperatur, så jag ska väl ge mig på disken med
glada tillrop......inte.

Och så var det ju tvätten som skulle vikas...

Solen har försvunnit och det är jätte mulet.
Måste nog halta ut och ta ner det som hänger på sträcket, så det inte blir en sköljning
till av det hela.

Om möjligt uppdaterar jag den privata bloggen under eftermiddagen.



C A R S I E ~ P H ♥ T O G R A P H Y & D O G T A I L S
PUBLICERAT: 2012-05-25, 13:57:32 | URL: http://carsie.se

Men gumman, kan du inte åka till Anja och tvätta?



Kram!




C a r s i e ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2012-05-25, 14:00:52 | URL: http://carsie.se

Hoppas, hoppas dom hittar vad läckan är så ni får vatten!




Katarina Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-05-25, 16:06:31 | URL: http://www.ateljecinnamon.se

Jag håller tummarna att det äntligen fixar sig med vattnet för er :-)




Emma
PUBLICERAT: 2012-05-25, 18:35:46 | URL: http://eko.blogg.se/

Har du en till blogg? Det visste inte jag...







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P