2012-08-15
 22:53:00

Utgår idag....

Uppdatering utgår idag p.g.a. djävulsk huvudvärk.....börjar bli ganska orolig för mitt skyhöga blodtryck....medicinen har inte hjälpt ett dugg.
Skönt dock att vissa saker börjar nystas upp....


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2012-08-16, 20:41:45 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Krya på dig. Kram <3




AprilSus
PUBLICERAT: 2012-08-18, 17:26:22 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Hej, vännen! Nu är det länge sedan jag var in och läste på din blogg och kommenterade. Har ju varit borta en del och har inte haft så mycket tid att sitta vid datorn och inte lust heller om jag ska vara helt ärlig. Men nu har jag nog läst i kapp det mesta här på din blogg tror jag?

Nästa vecka börjar mina döttrar i skolan igen och vardagen är tillbaka, men jag hoppas hösten inte har allt för bråttom att ta över och när den gör det får det gärna vara utan en massa regn, det har vi haft nog utav under den här sommaren. :-s

Jag hoppas ditt blodtryck fortsätter att gå ner nu, så du börjar må bättre snart. Stress och oro är ju inte något som gör saken bättre, så jag hoppas du får tid att läka på alla sätt och vis.

Massor av kramisar till dig, vännen!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P