2011-10-16
 18:51:32

Ångestsöndag......


Så har helgen susat förbi igen som ett x2000. Vad tar tiden vägen? Så här fort går det minsann inte när man jobbar.

Ronny har i alla fall höstat in allt ute, medans jag har haft min verksamhet inne. Nu är det bara vika lite tvätt och hänga det som är i maskinen kvar.

Blev tidig middag idag, eftersom Mirja skulle åka med bussen kl. 15.00. Det blev asiatiska cocospannkakor med lime banan. Jag tyckte nog att det hade passat bättre som efterrätt, men Elza hade ju beställt det. Och nu är vi allt lite hungriga. Pannkakor mättar inte så mycket.
Igår åt vi en av laxarna som jag tillagade med thaitouch.

Annars har det väl inte hänt så mycket.

Min paprika har mognat. ;)



Chilin är inte lika fin.....



Och så blommar min orkidée.



Mycket tomater blev det i år också, måste man väl säga.



Det här kan jag rekommendera om man gillar lite hetta. (Tack Göran och Petra för tipset).



Ghosty är ju som hon är också....



Och så har vi ju Lellen.



Som vanligt då, lite ute bilder



Ja som ni ser har hösten kommit på riktigt nu.



Anja
PUBLICERAT: 2011-10-16, 19:22:40 | URL: http://messersmith.blogg.se/

Fina bilder! Vi har också (äntligen) gjort färdigt ute på gården samt skott om bilarna och letat fram kupévärmare och motorvärmarkablar. Inne är det fortfarande massor kvar att göra... Hinner inte med nåt. Kram.




Emma
PUBLICERAT: 2011-10-17, 17:42:33 | URL: http://eko.blogg.se/

Jaha, det förklarar ju varför det kom fram så mycket Accept då man sökte på U.D.O. på youtube. =)




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-10-17, 23:32:57 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Fina bilder på dina vovvar, men i mina ögon ser de lite "farliga ut", men jag antar att skenet bedrar? Till och med den största tycks ju vilja vara en lite knähund eller famnhund kanske är ett bättre uttryck. ;-)



Kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P