2011-11-26
 23:24:16

Snart dags att krama kudden...

Blir trött så fort nu på kvällarna, men det är väl medicinen och så. Och så brukar det vara ondare i foten när jag var uppe hela dagen, och då är det skönt att krypa ner i lopplådan med foten i högläge.

Annar blev det faktisk lite adventsstökat här.
Fönsterna ser gräsliga ut, ska försöka med lite hjälp att putsa insidan på dom och byta gardiner.

Alla stjärnor på plats i alla fall, även om fönsterna behöver en dust som sagt var.

Elza och hennes kompis Mirja har bakat pepparkakor.....

....I say no more....


Jag är ju absolut ingen glöggälskare, men denna kan jag faktiskt rekommendera. Den var inte så starkt kryddad och dessutom inte så söt, då den innehöll både blåbär och lingon.

Nu tackar jag för mig.




Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!
PUBLICERAT: 2011-11-27, 01:56:52 | URL: http://yarp.blogg.se/

Åh vad mysigt det blev :). Jättefint ju och pepparkakorna.. Nytänkande om inte annat, hahaha ;).



SV Ja det känns ju inte som den bästa uppladdningen inför resan men ett varmt bad hjälpte och några Ipren, så nu kan jag i alla fall gå :).



Kramis







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P