2011-12-14
 11:11:32

Åter in cyberspace.....




Eftersom det har varit 3:e advent börjar vi väl med att tända det 3:e ljuset.

Har varit tungt ett tag. Inte orkat med något just och heller inte haft lust.
Har däremot stickat massor.
Sovit jätte dåligt på nätterna ett tag, grubblat....

På fredag begravs både Maggan och Tord. Känns så orättvist.
Har skickat till cancerfonden, för bägge begravningarna.


Nu sitter jag och väntar på att Försäkringskassan ska ringa, så det kanske blir lite ordning på saker och ting. Har varit så många turere runt min sjukskrivning, så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta snart.

Annars har det väl inte hänt så mycket.

Snö har vi....

Fått upp lite julgardiner, bla här.
Nu är det bara resten kvar. Blir så less att jag inte kan klättra som jag vill.

Ghosty är sig lik. Vill bli buren av "pappa".

Och här "Bat-Lellen"


*LOL* Nu ska jag försöka samla ihop mig lite......
Behöver jag tala om att jag inte har vunnit nåt mer på Trisskalendern?  :-( 
 



Carsie
PUBLICERAT: 2011-12-14, 11:36:33 | URL: http://elladora.blogg.se/

I know the feeling :-(



Härligt mycket snö har ni fått iallafall :love::thumbup:




sivan
PUBLICERAT: 2011-12-14, 11:59:38

Var rädd om dej, Det behövs inte stökas så mycket, det blir jul i allafall.Kraaam.




AprilSus
PUBLICERAT: 2011-12-14, 20:09:21 | URL: http://aprilsus.blogspot.com

Man kan inte vara på topp jämnt, tyvärr. Jag har ju verkligen inte varit så värst cyber aktiv jag heller. Har jag hunnit med att blogg, så har jag inte hunnit med att läsa andras bloggar istället.



Cancer är ett jäkla elände och vi har haft personer i vår närhet som drabbats under flera års tid nu och man undrar om det aldrig kan bli nog? Som min äldsta dotter säger... man går nästan bara och väntar på att det ska slå till igen. Och nyss fick hon höra att en fd klasskompis bror fått det tunga beskedet. För ett år sedan var det hennes styvbror som drabbades och bara några dagar efter det beskedet, så dog hennes väns mamma.. Tyvärr skulle jag kunna göra listen mycket längre än så. :-(



Trots att våran lilla Nala är en duktig liten valp, så känns det verkligen att man har en bebis i huset som följer vart man än går. Ibland blir jag bara sittande för att hon ska få sova ut en stund. Än så länge inte allt för många hyss, men det finns det nog tid till fram över. ;-)



Vad mycket snö ni fått! :-O Det som kom hos oss regnade bort lika fort, men jag är inte så ledsen för det, tror jag? :bigeyes:



Jag ska hålla tummarna för att det dyker upp en vinst innan lotterna är slut. Ha det gott och kramis!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P