2010-08-25
 22:39:38

Trött - tröttare - Annalena

Sista semesterdagen är över.......PANIK! Vill inte börja jobba, vill bara inte. Det kändes bara så motbjudande att gå in på jobbet idag..... ja, jag var där fast jag var ledig. Vi skulle vaccinera alla hundarna idag och eftersom Ronny jobbade så var jag tvungen att åka med in.
Eftermiddagen var däremot väldigt trevlig, då jag träffade Titti på klubben för att få lite konsulthjälp med Spöket. Det var en jätte trevlig eftermiddag med mycket skratt och prat och Spöket var jätte duktig.....nu gäller det bara att få det att funka här hemma också.

Har i alla fall fått tid för operation av fingret nu, den 10/9, så det är ju inte allt för långt fram i tiden. Men helst av allt skulle jag vilja vara hemma nu....Suck

Morgondagen är intecknad till sena kvällen med jobb, stadsärenden, träff med 2 tjejer från Dressörskolan och valpkurs. Har man inte mycket att göra så fixar man till det.
Fredag lär man vara halvdöd, lördag kalas för Zeke och surströmming och söndag ska jag försöka skura fram golven under smutsen.

Känns som en inspirerande vecka. Nu hänga tvätt och så lopplådan......ÅNGEST.



Emma
PUBLICERAT: 2010-08-27, 18:56:47 | URL: http://eko.blogg.se/

Näe, det är klart, blir väl inte en karl av medicinerna, men tyvärr inte bättre heller som det verkar just nu. Får nog ringa dit till veckan och be om en starkare dos kortison. Trevlig helg!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P