2019-05-29
 23:19:39

Onsdag

Har jobbat färdigt för den här månaden. Skönt med en semesterdag.
Lämnade in tidrapporten idag och det är märkligt. Jag får fortfarande ångest och illamående när jag går in där. Det måste sitta i väggarna. Trots att min gamla chef har slutat så känns det. Jag vill bara ut därifrån.
Alltså, jag jobbar på Erikshjälpen, men Samhall är min arbetsgivare, så det är dit tidrapporten ska.
Men nu är det en månad till nästa gång. 
 
Ska lägga ut lite bilder från jobbet på Instagram, men det bler nog inte förrän imorgon. Är ruskigt trött. Det har varit ganska mycket idag. Butiken är ju öppen bäde fredag och lörfag, så det var mycket att fylla på.
 
Jag har köpt en ny ros. Våra bägge andra som var så vackra ifjol har dött. Det är mycket som har gett upp i vinter. Kanske köper en till om ekonomin tillåter.
Har även köpt en krukros och några Lobelia för att ha på bron. Glömde att titta efter taklök. Den har också givit upp. Kanske finns det någon jag kan tigga lite av.
 
Har inte hört om paketen jag skickade till Alingsås och Malmö har kommit fram. Men det är PostMord vi pratar om, så man får väl vara glad om det kommer fram över huvud taget, även om dom är duktiga att ta betalt för portot.
 
Sorgen inom mig gör att det inte blir mer skrivet ikväll.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P