2019-05-28
 15:42:55

Heltenkelt

Känner att det är läge att skriva några rader till.
Vet inte riktigt vad dom där hormontabletter jag fått nu gör med mig? Dom är svaga och innehåller kroppens egna hormon. Har inte ätit sådant sedan jag tog bort livmoder och äggstockar 2007. 
Jag har ju blivit mer företagsam, men och andra sidan gråter jag mer. Det är som alla tårar jag sparat sedan 2012 kommer nu.
Samtidigt känner jag ett inre lugn. Jag vet vad jag vill och hur det kommer att bli.
Historien om mitt trasiga liv kommer i små etapper, min sanning.
Jag vet också att några kommer att reagera, dock inte riktigt hur. 
Så länge min mamma är i liv kan hon bekräfta en hel del. 
Och resten spelar ingen roll.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P