2019-05-30
 23:41:00

Flygtur eller inte

Flygardagen. Röd dag mitt i veckan. Känns på något sätt som det är lördag.
Och imorgon har jag semester.
 
Idag läge för några livsöden idag. Det kommer när jag är redo.
 
Skulle titta över lite gamla foton, men det är magert på den fronten.
Fotoalbumen från min tonårstid eldade mitt nu avlidne (tack och lov) ex upp. Fotona tagna under mitt första äktenskap och ett tag efter, finns inte i min ägo längre. Inte ens ett foto sedan dom två äldsta var små. Och efter datakraschen försvann mycket.
Fotoalbum sedan jag flyttade hit till Moforsen finns. Min har klibbat igen på flera sidor. Kommer inte ihåg när jag tittade i dem sist.
Så har jag några gamla album som jag fick av mamma, men mycket river upp sår när jag tittar på. Så det får helt enkelt bli foton här och nu och dom hamnar mest på Instagram.
 
Idag har det regnat hela dagen. Inte mycket har blivit gjort.
 
 
Sjalen har anlänt till Alingsås och min kära svägerska.
Filten har kommit fram till Malmö, men jag vet inte om Ella fått den än?
 
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P