2018-05-06
 00:35:00

Another day in...

Har faktiskt känts lite bättre idag.
Natten var lite stökig, då vi hade 2 hundar som spydde om vart annat.
Dock masade jag mig upp i morse.
Har suttit ute i solen. Det var så skönt.
 
Hade så gärna velat vara i Sundsvall och Pipline. Shadowmaster spelade där.
(Foto Elsa Undin)
Får väl bli någon annan gång.
 
Vi skulle grilla ikväll, men det blev inget, så jag tog gjutjärnspannan. Ronny fastnade hos grannen. Han kom dock hem och åt, men försvann tillbaka. Det är 4 grabbar med Ronny. Blev visst party. Så har dom eldat gammalt gräs i slänterna.
Jag har egen tid med hundarna. Ganska skönt, då jag inte dricker alkohol.
 
Fick 3 fina foton på Elsa.
Älskade ungen.
 
Nu har det blivit söndag och jag funderar på att gå och lägga mig. Vet inte när Ronny kommer tillbaka, men det lär säkert höras.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P