2018-03-02
 00:55:40

Får ingenting gjort....

Ja, det har faktiskt hunnit bli fredag.
Har varit hemma den här veckan också. Förra veckan mådde jag så dåligt psykiskt, att jag klarade inte av något. Och nu har jag åkt på en urinvägsinfektion (blod i urinen) samt ögoninflammation. Har hög feber, så det är andra veckan det är stillestånd på allting.
Jag har ju köpt nya gardiner som ska upp, men det har inte blivit av. Det är ju rn del att sy också.
Får se om jag orkar i helgen. Än så länge sitter julgardinerna uppe.
Igår, torsdag fyllde svärsonen år. Grattis Micke.
På måndag åker han och Elsa till Nya Zeeland. Vilken resa va?
Fick några gamla bilder av en kompis. Tänk att jag har sett ut så där.
Roligt att få ändå, då jag inte har några bilder kvar från förr. Dessa är ej längre i min ägo,
Hade ju scanrat av en del bilder, men så fick vi en datakrasch och allt försvann. Men man kan ju inte leva på gamla meriter, det som är borta är borta.
Hade dock gärna haft någon bild av min mormor och morfar... men vi möts snart är jag helt övertygad om.
Jag har en stark känsla av att jag inte behöver oroa mig så mycket över framtiden. Jag har snart staplat färdigt här på jorden. Allt är dessutom förberett med testamente och begravning.
Känns inte jobbigt på något sätt, snarare en lättnad.
 
Och om man tittar på dom gamla bilderna av mig, kan jag bara konstatera att jag blivit jäkligt fet. Mycket beror på medicinerna jag äter. Men inte allt.
 
Den här månaden händer en del. Vi firar bröllopsdag. Och jag fyller 60 år. Ska inte ha något kalas. Möjligen att vi har ett när Ronny fyller 60 år.
Vi har inte pratat så mycket om det.
Har i alla fall köpt en ny klänning som jag kan svassa runt i. Det går alldeles utmärkt att göra det ensam.
Nu ska jag försöka sova en liten stund.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P